Never Complete without U

Never Complete without U

Friday 4 March 2011

Adakah wang segalanya..??



Ada apa dengan duit??? 
Perlu kew??? Duit boley bwat orang bahgia kew?? 
Memang idup aku x berduit sangat..tapi bley jew aku survive,,
Untung laa orang banyak duit,,boleh beli itu,,boleh beli ini..
Mcam-macam boleh beli..Lagi untung awek diorang laa..
Kalau pergi melancong kew..pergi mana-mana tempat peranginan kew..Perghh..xyah cakap laa..sebakul bawak balik kat kekasih diorang,,,,,JELEZnyerrr aku...huk3..Bahgia an orang ada duit nieh...:)
Kalau aku banyak duit an..kalau boleh nak ja aku belanja member aku tiap-tiap hari...mesti member aku bahgia an dapat kawan mcam aku...BANYAK DUIT an...:)
Bukan aku nak salahkan parents aku kerana aku tidak berduit..Dah ini rezeki yang telah ditetapkan oleh Allah.
Aku terima seadanya..
TErdetik juga dalam hati...Dunia sekarang ni memang berputar-putar dengan duit,,Jika aku tidak berduit nanti...??adakah aku akan menjadi soerang pengemis jalanan?? Na`uzubillah..Jika aku tidak berduit mampukah aku memiliki hatinya lagi..mampukah aku menyara kehidupannya?? mampukah aku membeli apa yang diidamkannya...??  

Sekiranya aku seorang pengemis jalanan.....
Sekiranya bajuku tiada gantian...
Sekiranya aku miskin dan fakir..
Aku harap tidak pula aku miskin disisimu Ya Allah..
Biar aku miskin didunia..tidak sanggup ku fakir di akhirat kelak..
Dunia hanya sementara....akhirat kekal abadi......


 

No comments:

Post a Comment