Never Complete without U

Never Complete without U

Monday 14 March 2011

fly to Kota Kinabalu

Pada 10/3/2011..Impianku untuk berada di awangan dah tercapai..:) dan ada misi yang penting untuk aku selesaikan,,Tanggungjawab yang agak besar telah diletakkan atas pasukan aku untuk menaikkan nama tempat aku belajar iaitu Universiti Sultan Zainal Abidin(UNiSZA).
Bertolaknya aku pada malam itu ke Lcct..mengambil masa selama 7 jam..Tiba di Lcct pada pukul 8.00 am.Check in..pastu pada jam 10 aku da naik kapal terbang,,Air Asia jew..every one can fly..haha,First time,,hahaha..perak laa seket..lebih kurang 2jam 30 mint laa aku dalam Flight,,boring nak mampus..nasib baik pramugari comey..hak3...Ayaq mineral sebotoi 3 inggit...hahaha..xtaw la nak bayang cmna...Sampai sana cuaca agak sejuk laa,,sebab hujan,,pastu digemparkan akan berlaku Tsunami..just amaran laa,,jangan dok tepi pantai...Tiba waktu game..hujan..padang mcam selut...lincin gilaa..tapi Alhamdulillah..kemenangan pertama liga IPt menentang kolej yayasan Sabah..result dya 4-0..banyak x?? hehehe..after game..kitorag siap2..pergi shopping laa,,,dekat pasar Philipin..dulu kat situ banyak oang orang Filipina,,tu yang pasar tu dipanggil pasar Philippin..xtaw la nak eja dya cmna,,hehehe..Papepon kenangan laaa..nak share ngan oang yang baca blog aku nieh..ada laa serba sket beli souvenior..tapi kat oang tertentu jeww laaaa..hik3...expecially my mom laa..nak  tahu apew souvenior tu? tanya my mom laa..hik3..okey..takat nie jew laa nak kongsi..daaa...

No comments:

Post a Comment