Never Complete without U

Never Complete without U

Wednesday 16 March 2011

Betul laa..masa nie memang ibarat emas laa..terlepas sedetik memang dah tak bley nak undur dah,,umur semakin meningkat..:) sedar-sedar dah 21 tahun..hak3..tuanyaaa..:) tingin nak jadik bebudak balik laa..sering dimanjakan..tapi time kena marah tu kalau bley nak skip jaa,,,:) ta best langsung..Tapi semua tu la yang membuat kita dewasa..Atleast marah tu marah yang merupakan satu tanda kasih sayang..Terima kasih bwat Abah n Mama..:) Macam2 dah aku lalui tanpa aku sedar yang masa kebelakangan ni banyak mengajar aku erti kehidupan...Masa bersama kengkawan laa masa paling best sekali..:) Macam2 ada...Banyak kenangan yang kami lalui..Banyak suka duka kami tempoh..Bley kew aku lupakan semua tu..?? tak mungkin aku lupakan...Terima kasih kepada sahabat2 yang sudi membimbing aku..sAMpai tahap aku xley nak gtaw mana satu sahabat baik..sebab semuanya baik2..,,Jalan kita masih panjang...Aku ingin selalu disamping di mereka..huhuhu..beratnya hati nak sampai masa tue nanti..cmnew eh nak hadapi...masa tu yang aku maksudkan ialah masa kita akan tamat belajar....huhuhu,,tataw laa..ta dapat bayang..kalau bley nak jew rakam semua yang kita lalui..bley kita tengok balik an..:) Aku doakan semoga sahabat aku berjaya....Nanti an..masa korang dah kaya..jangan lupa plak member2..hulur2 ar sket,,hehehe...k laa..
Salam Sahabat..Komen laa pape yang patot..

No comments:

Post a Comment